Translate

Tuesday 15 January 2013

Fenomena End of world.

Hai , rasanya memang dah terlambat nak sentuh isu seperti tajuk di atas. Sebabnya "end of the world" yang digembar - gembur kononnya dunia kita akan tamat atupun dalam erti kata lain "kiamat" kononya akna berlaku pada December 2012. MasyALLAH! Sesungguhnya masih belum cukup ibadat saya. 

Tetapi , isu nya sekarang adalah , pada suatu hari saya pergi solat di surau pejabat entah bagaimanasaya pun tertidur selapas menunaikan solat zuhur sedar - sedar dah nak dekat pukul 2pm. Apalagi sambil bangun , gosok - gosok mata , tengok cermin , betolkan tudung asal nampak kemas terus turun cepat-cepat tiba ada suara memanggil nama saya " Miss N..Miss N..how R u?" Ohh rupanya bos saya. lalu , saya : " i'm fine.Ok.."  bos: how's everything ?" Saya : "So far so good..lately pun order tak banyak so relaxlah." alamak boleh pulak jujur.Kan dah kantoi datang pejabat relax je siap boleh tertidur.hehe. Bos : "yelahh..order is queit slowlah rite now.." Kononnya nak tunjuk kan idea marketing yg baru bangun dari tidur kan. Lalu saya pun cuba memberi pendapat. Saya:"now is banyak competitor..so.." belom abis cakap pun bos terus menjawab. Bos: "i don't think so its maybe about issue of  "end Of World"

Dan saya , hanya tersenyum sambil dalam hati ber kata "nice reason bos".

No comments:

Post a Comment