Translate

Monday 21 January 2013

Kukuh , Kuat , dan Keras.

Ketika ini , hati memang sedang mengukuhkan kesabaran supaya kuat menahan sabar dan mejadi keras dek kerana benda-benda yang menyakitkan hati. Hebat kan? should be ada award untuk anugerah perasaan terkukuh. That people care about it? again. That people care about it ? Okay.

Duduk , tarik nafas. air mata berganang tapi kuat untuk menahan dari orang lain ternampak supaya tiada siapa pun yang tahu ada satu masalah emosi dan perasaan yang sedang dihadapi.Keraskan hati kita bila kita dalam keadaan sebegitu.? Sebab belom tentu ada orang yang luhur hatinya untuk duduk mendengar dan memberi 100% perhatian walaupun orang paling dekat bukan saja yang paling dekat duduk disebelah atau sentiasa bersama tetapi yang paling dekat dalam hati pun belom tentu mampu menjadi bahu untuk untuk kita berkongsi keluhan.Kecewa.

Dunt worry dear kukuh , kuat dan keras.

Allah Maha Melihat. Allah Maha Mendengar. Allah Maha Mengetahui. Luahkan lah , menangislah , mengadu , mengharap pertolongannya dan bersujudlah terhadapnya.Sesungguhnya Allah sentiasa menanti pengaduan , doa , rintihan dan segalanya dari kita hamba yang lemah lagi jahil serta berdosa.Menangislah sepuasnya kerana DIA sentiasa mendengar dan mengetahui. InsyAllah.

No comments:

Post a Comment